1.DEFINITIES.
Wij, FishshopXL, streven naar een snel en makkelijk overzicht op onze website, zodat u bij ons gemakkelijk kunt winkelen zonder enige moeite.
Bij ons staat de klant op nummer 1.
#Voor de mooiste vangst!
2. WIE ZIJN WIJ EN HOE KAN JE ONS BEREIKEN.
- Wij zijn FishshopXL, uw specialist in alles wat te maken heeft met roofvissen. Wij zijn bereikbaar via mail, telefoon, sms of WhatsApp. Hieronder vindt u onze contactopties:
- Bel ons: +31113405332
- WhatsApp ons: +31(0)613826815
- Mail ons: klantenservice@fishshopXL.nl
Wil je ons volgen?
- Wij streven naar de beste klantenservice. Ons personeel staat altijd klaar voor uw vragen of opmerkingen. Natuurlijk kunnen we niet 24/7 een telefoontje beantwoorden. Vandaar dat we onderstaande openingstijden hanteren:
- Maandag t/m vrijdag: 8:00 t/m 17:00
- Zaterdag: 8:00 t/m 12:00
- Zondag: Alleen bereikbaar via WhatsApp, sms of mail.
-
Wilt u langskomen? Dat kan! Hieronder vindt u ons adres. Wij zorgen voor de koffie:
Ouderijksweg 19E, Krabbendijke -
Onze zakelijke gegevens:
- KvK-nummer: 96237589
- BTW-identificatienummer: NL867526488B01
3. TOEPASSELIJKHEID.
Deze voorwaarden zijn speciaal voor u beschreven. Hierin leggen wij alles uit over uw bestelling, contact, levering, enzovoort.
Deze voorwaarden zijn van toepassing als u iets koopt of al heeft gekocht.
4. HET AANBOD.
Wij zorgen ervoor dat op onze site alles duidelijk en overzichtelijk zichtbaar is. Zo laten we direct zien hoeveel voorraad er bij een product is, wat het kost, of u het kunt ruilen en wie de leverancier is. We streven ernaar om alles zo duidelijk mogelijk te maken.
Spot u toch een fout? Wij zijn natuurlijk ook mensen. Wilt u de fout dan doorgeven aan onze klantenservice?
5. DE OVEREENKOMST.
Veiligheid is voor ons een topprioriteit. Daarom werken we dagelijks aan een veilige web omgeving, zodat u zorgeloos kunt winkelen.
Heeft u een bestelling geplaatst? Dan ontvangt u een bevestigingsmail. Vanaf dat moment houden we u continu op de hoogte.
We voegen alle benodigde informatie en gegevens toe aan uw bestelling. Bonnetjes kwijt? Geen zorgen, u kunt uw bonnetjes terugvinden in uw FishshopXL-account.
6. HERROEPINGSRECHT.
- Ken je het gevoel? Dat het tussen je product en jouw niet klikt! In dat geval kan je het product binnen 14 annuleren en terugsturen. Daarna heb je nog 14 dagen de tijd om het product terug te sturen.
- Wij zullen het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
- Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
7. VERPLICHTINGEN TIJDENS DE BEDENKTIJD.
Het eerste wat u doet zodra u ons pakket ontvangt, is het uitpakken. Het kan voorkomen dat het product u niet bevalt.
Ons advies: Gebruik het product niet en probeer het zo netjes mogelijk terug te sturen. Als er gebruikssporen op het product zitten, kunnen wij het niet ruilen of het geld terugstorten.
8. WAT KUNT U VAN ONS VERWACHTEN NA HET RETOURNEREN.
Binnen 14 dagen aangegeven dat het product geretourneerd moet worden? Super! Dit kunt u van ons verwachten:
- U ontvangt een bevestiging via mail.
- Wij sturen u een nieuw product toe (mits op voorraad) of storten binnen 3 dagen uw betaling terug.
9. RETOURKOSTEN BIJ RETOURNEREN.
Retourneren is mogelijk, maar let op: de retourkosten worden afgetrokken van het terug te betalen bedrag voor het geretourneerde product.
10. WAT KAN ER NIET GERETOURNEERD WORDEN.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen.
Niet alle producten kunnen geretourneerd worden. Hieronder staan de uitzonderingen:
- Ingewisselde of ingevulde tegoedbonnen.
- Kosten voor bijzondere verzendopties.
11. DE PRIJS.
- Alle prijzen zijn inclusief btw.
- De verzendkosten bedragen €6,99
- Voor zware en lange pakketten gelden extra verzendkosten.
12. NAKOMEN BELOFTES EN GARANTIE.
Wij streven ernaar om u altijd eerlijk en met respect te behandelen. Heeft u een klacht over uw bestelling? Laat het ons weten, zodat we een passende oplossing kunnen bieden.
13. BEZORGING EN UITVOERING.
- Wij doen er alles aan om u blij en tevreden te maken.
- Voor 16:00 besteld, is dezelfde dag verzonden.
- Is een product op voorraad? Dan kunt u erop vertrouwen dat dit klopt. Mocht er toch een probleem zijn, dan zorgen wij voor een oplossing of terugbetaling.
- Ontvangt u een beschadigd pakket? Dan lossen wij dit voor u op.
14. BETAALOPTIES.
Bij ons kunt u betalen via:
- iDEAL
- Bancontact
- PayPal
- Creditcard
- Bankoverschrijving
- Apple Pay
Wilt u in termijnen betalen? Dat kan via Spraypay.
15. KLACHTEN.
1. Heb je een klacht? Dat vinden wij heel vervelend. Wij hebben speciaal hiervoor een klantenservice die zo snel als mogelijk je klacht behandeld.
2. Wij hopen dat je jouw klacht zo snel mogelijk aan ons laat weten doormiddel van een goede omschrijving. Zodat wij jou snel en goed kunnen helpen.
3. Wij behandelen jouw klacht binnen uiterlijk 3 dagen. Maar we streven ernaar om dit binnen een paar uur al te doen.
16. GESCHILLEN.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
17. JE BENT ER DOORHEEN.
Bedankt voor het lezen van onze algemene voorwaarden.
#VoorDeMooisteVangst!